יום שלישי, 18 באפריל 2017

הרחקת יונים- כל השיטות הדרכים להרחקה יעילה


לא אחת, אנו שומעים על מטרד היונים המגיעות לגג ביתנו, מקננות, ממלאות בלשלשת את הגג ומביאות עימן מחלות עיניים ומעיים. ניתן למצוא כמה שיטות עבור הרחקת יונים, שיטה ראשונה היא לפרוס רשת, אשר תמנע מהן לקנן במסתורי כביסה, גגות ומקומות נוספים. השיטה השנייה, היא באמצעות דוקרנים, כך שהיונים לא תוכלנה להגיע למקומות אלה. חשוב, כי הדוקרנים יהיו עשויים מנירוסטה, מה שיגרום להם להחזיק מעמד זמן רב יותר. השיטה השלישית, הינה באמצעות גלים סונארים, אשר היונים שומעות את הצליל הן אינן מתקרבות.  מיותר לציין, כי יונה היא חיה מוגנת ולכן לא מדבירים אותה, כי אם מרחיקים אותה בשיטות שונות שמקובלות על פי חוק.

הקשר בין הרחקת יונים ועבודה בגובה

עבודת הרחקת יונים, נחשבת לעבודה בגובה שכן, היונים מקננות על הגגות בבנייני המגורים או בבתים הפרטיים. יש לוודא כי חברת הרחקת היונים, מבטחת את עובדיה, כך שתהיו מכוסים במקרה חלילה של תאונת עבודה. החברה שמרחיקה יונים, מכירה היטב את התנהגות היונים ויודעת היטב, אילו מקומות לסגור עם רשתות להרחקת יונים או היכן להציב דוקרנים נגד יונים או את מכשירי ההדברה האלקטרונית. למרות שבחנויות למוצרי בניה ניתן לרכוש את הציוד השונה להרחקה של היונים, כדאי כי לא תנסו בעצמכם לבצע את העבודה כי אם, השאירו את המלאכה בידי חברה מקצועית שמכירה את השיטות והתנהגותן של היונים להרחקה שתהיה יעילה בהרבה יותר.

סיבות להרחקת יונים

מלבד הלכלוך כגון לשלשת שהיונים משאירות, יש לדעת כי קרבתן מביאה מחלות ואפילו מסוכנות כמו: דלקות עיניים המתפתחות לדלקות במערכת העיכול, דלקות באף, דלקת ריאות ועוד. מבחינה תברואתית, מומלץ לבצע הרחקת יונים בכדי למנוע מחלות וסיבוכים בריאותיים מיותרים. יש למצוא חברה אמינה המבצעת את הרחקת היונים בצורה היעילה, חברה וותיקה שתעניק אחריות לשנה ותגרום לתוצאות טובות.

ניתן למצוא גם הדברה ביולוגית, כמו למשל עורבים שמהם היונים פוחדות ויגרמו להן להתרחק מהיונים. יש לציין כי אוכלוסיית היונים מתרבה בתנאים האופטימאליים, בגלל שפע המזון, ריבוי המקומות שהן יכולות לקנן ולהתרבות באין מפריע. זוג יונים יכולים להתרבות פעמיים שלוש בשנה, אך בתנאים ביתיים כמו גגות ומסתורי כביסה, הן תתרבינה 5-8 פעמים בשנה. המספרים הללו מדאיגים ולכן, יש לטפל בבעיה ברגע שהבחנתם ביונים הנמצאים על הגג, במרפסת או במסתור הכביסה. מספר המחלות שהיונים נושאות על עצמן הינן 60 וכן נזקים לרכוש, כמו למשל לשלשת שנמצאת על רכב, מה שיגרום לקילוף הצבע בגלל החומצה שהלשלשת מכילה.

הרחקת יונים בראשון לציון

יש להרחיק את היונים בדרכים מקובלות ולא בדרכים אכזריות. אם אתם גרים בראשון, מומלץ שתקראו לחברה אשר מתמחה עם הרחקת יונים בראשון לציון, על מנת שתהיו בטוחים שהזמנתם חברה מקצועית אשר יש לה שנים רבות של וותק ומוניטין המושג "הרחקת יונים", ולא "הדברת יונים". זאת מאחר והיונה, הינה חיה מוגנת אותה יש להרחיקה באמצעות שיטות שונות המקובלות בחוק, ולא על ידי שיטות הדברה המזיקות ליונים.





   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה