יום רביעי, 26 באפריל 2017

הרחקת יונים באמצעים לגיטימיים

הן מקננות בכל עבר, גורמות לנזקי תברואה ופולשות לאזורי מגורים – אלו הן יונים. המטרד מעשה ידי הטבע הזה הוא בהחלט לא חדש, ובשנים האחרונות הפך לעוכר שלווה. יונים כיום הסתגלו לסביבה העירונית, וכיוון שהן כבר לא חוששות מבני אדם, הן פולשות לאזורי המגורים שלהם.
הפלישה ההמונית הזו העלתה את הצורך להרחיק יונים בצורה מהירה ויעילה, ולמרבה השמחה יש מספר שיטות לעשות זאת כיום. כדי לוודא שהרחקת היונים שתבחרו בה אכן תהווה פיתרון לטווח ארוך, מומלץ להתייעץ ולהשתמש במומחים למטרה הזו.
הרחקת יונים – אילו שיטות קיימות כיום?
הרחקת יונים היא בהחלט אפשרית, אם בוחרים בשיטה הנכונה מבין אלו שנמצאות לפניכם:
1.    רשתות להרחקת יונים: התקנה של רשתות יוצרת מחסום פיזי בין היונים לבין המקום אליו הן מנסות להיכנס. את גודל הרשת נגד יונים ניתן להתאים לגודל האזור שרוצים לכסות, כך שיהיה מעטה שלם שימנע מיונים להיכנס למקומות שונים.
2.    דוקרנים: כיום יש דוקרנים עבור הרחקת יונים שעשויים משני חומרים: פוליקרבונט ונירוסטה. הדוקרנים המורכבים משני החומרים הללו מיוצרים בשיטה דומה שבה יוצרים שורות של מעין מקלות דקים. המטרה של הדוקרנים היא לא לגרום לנזק ליונים, אלא לגרום להן להרגיש אי נוחות כשהן נעמדות עליהם. לאחר שהיונים עפות מהדוקרנים, הם חוזרים לצורה המקורית שלהם, כלומר נעמדים חזרה במקומם. בפעם הבאה שיונים יעמדו עליהם, הדוקרנים ירחיקו אותן ויחזרו להיות כפי שהיו.
3.    קפיצים: זוהי שיטה שמתאימה לגגות של בניינים או בתים פרטיים. כפי שניתן להבין, בשיטה הזו מתקינים קפיצים לאורך הגג המועד לפלישה של יונים. זה יוצר סביבה בלתי אפשרית לישיבה, עמידה או קינון של יונים, מה שמבטיח את ההרחקה שלהן.
4.    מכשיר אולטרה סוני: זהו מכשיר שיוצר צליל בתדר שבני אדם לא שומעים אך יונים כן. הצליל שמופק לא נעים לאוזניהן של היונים, ולכן הן מתרחקות מהאזור. זוהי שיטת הרחקת יונים הומנית שלא מצריכה התקנה של רשתות או דוקרנים, וחשוב להתאים את התדר בצורה מקצועית כדי שהיא תהיה יעילה.

הרחקת יונים בתל אביב עלולה להיות מאתגרת, בייחוד כשהן נמצאות בהמוניהן בכל עבר. למרות הסדר הגודל של המטרד הזה, ניתן לבצע הרחקת יונים בצורה מקצועית בכל אחת מהשיטות שהוזכרו לעיל. אלו דרכים הומניות במיוחד עבור הרחקת יונים, והן נפוצות בסביבה העירונית וגם מחוצה לה. בעזרת השיטות הללו מטרד היונים כבר לא יצטרך להדאיג אתכם, או להרוס את מראה הסביבה בה אתם חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה